måndag 5 oktober 2009

Åtta timmars helvete!

Klara här* Hade en fantastiskt kul kväll i lördags då jag var hemma hos Karin som fyllde år. Vi var ett par tjejer, åt, drack och hade kul åt musiken vi spelade. Jag tyckte det vita vinet smakade smarrigt och trots att jag skulle upp och jobba dagen efter drack jag mer än ett par glas=) många glas senare och ett par timmars sömn skulle jag upp och iväg till jobbet. Jag har aldrig haft en sån hemsk dag någonsin tror jag. Jag mådde så himla illa och då är det inte lätt att hjälpa gamla människor med hygien och allt annat. Jag mådde skit, va skittrött och det slutade aldrig att regna ute. Jag fick nästan panik där ett tag, visste inte hur jag skulle ta mig hem...heheh då kom jag på att jag faktiskt har en snäll sambo som blev dagen hjälte och kom och hämtade mig efter 8 timmars helvete=)

Idag har jag haft en lugn dag hos mormor och verkligen vilat upp mig. Är ledig i morn också och då är jag nog helt kurerad. Man är ju inte tonåring längre...tydligen....

1 kommentar:

  1. Hejsan !
    Jättekul att du läser min blogg och vill följa med till den nya . Skicka gärna din mail så får du uppgifterna .

    mvh Jennie

    SvaraRadera