söndag 18 oktober 2009

Överraskningsfest..


Klara här* Myser här hemma efter en sovmorgon efter gårdagens härliga fest. Jag var och firade en vän som fyllde 30 år och som ni såg på rubriken så var det en överraskningsfest=) hon blev jätte chockad och superglad och det var jättekul heheheh....super god mat och dricka serverades och efter ett antal glas stod vi alla tjejer i rad och dansade till Maccarena=) hahahahahah....


Helgen har varit härlig...var barnvakt åt lilla Esmeralda några timmar i fredags och vi hade det jättemysigt (hon ringde mig nyss och ville prata lite...vadå urgullig!!!!) När Saga sedan kom hem tog vi en vaarsin drink och softade ett tag innan jag begav mig hemmåt...det som är lite extra skönt denna helg är att Elsa är hos sambons ena syster, vilket betydde en lång underbar sovmorgon även i lördags=)


Alltså sitter jag här utvilad, läser lite, tittar lite på tv och bara softar...Tänkte dock vara lite duktig och gå och träna ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar