onsdag 21 oktober 2009

Blommor från baby =)

Angie här* Dessa fina blommor fick jag av min kära älskling. Det var en lite överraskning, eller kanske inte överraskning men för mig helt oväntat =)
Jag sitter på jobbet och blir först glad då jag ser min kära fader komma gåendes =) Sen bara några minuter senare så kommer även min älskling och då har han tagit med sig dessa fina blommor. Tror ni någon började skämas eller, är inte så van att få såna saker bara så där hihi Men det är väldigt uppskattat, men eftersom jag blev nervös så frågar jag "varför har du köpt blommor?" Jag kan tipsa er om att det är inte den bästa komentaren att lägga hihi Men övning ger färdighet hihi
Det här var det enda jag ville säga med detta inlägg =) Ett annat kommer med dagen frukost och bm besök hihi

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar