onsdag 4 november 2009

Dunder fika!

Angie här* God morgon, hallå! Det är redan 4:e november, shit va tiden går fort! Snart är det jul, det är faktiskt bara 50 dagar kvar till julafton!!! Och för mig är det två siffrigt till den stora dagen, det är endast 96 dagar kvar till bf =) Spännande!
Tänkte lägga ut en bild på hur min morgon ser ut, då alltså vilka godsaker vi har att sätta i oss =)
Den första är från kollegan M, på lappen står det följande: En till Mamsen & en till Bebbe...Vi ses igen den 23/22 /// M Så himla trevligt, smakar super gott till kaffet =)
Sen har jag blivit sugen på lussebullar efter att ha sett dem sälja det på 7-eleven, så jag sa det till Kimpan igår och då gjorde vi slag i saken. Kimpan gick upp till sleven och köpte en varsin bulle och imorse så passade jag på att springa in på seven och köpa det till morgon fikat =) Så idag är det ingen dålig start på morgonen.


Dagen blir även bättre, min kära far ska hjälpa mig att få hem en spjälsäng som jag hittat på blocket för 200 kr. Ska bli spännande, hoppas bara jag lyckas montera ihop den =)

Jag tänkte även berätta om mitt 3d/4d ultraljud som vi var på, men jag tänkte att jag gör det i ett separat inlägg.

Så jag tror att jag slutar här...hihi

Puss & Kram så länge

1 kommentar:

  1. I think it's time you invite me and Meelia to these yummy pastries of yours.....every time we sit here staring at the photos, drooling on the computer screen and impatiently waiting for you to share some with us. But no, it never happens. Grrrrr. I'm suspecting that you are posting these these pastries as baits. Hmmm, I guess we have no choice but to come home. Point taken!  PUSS fran NY

    SvaraRadera