söndag 8 november 2009

Vem kan sjunga som Whitney H?

Klara här* Måste börja med ett leènde då min helg varit super=)

I fredags bjöd vi hem två vänner på mat och dryck. Efter en hel flarra vin för min del, en del pokerspelande hamnade vi på L.A bar här nere i Årsta....Innan vi hamna där skämtade vi om att gå ner och sjunga karaoki som dom har på fredagar...Helt plötsligt står min sambo och sjunger Will always love you av Whitney H på scenen hahahahahha....detta var en hämnd då han anmält sin polare till en låt innan det heheheheh....det var kul då folk ställde sig och dansa, klappa händer osv...jättefin stämning. Vi tjejer åkte på Oops I did it again av Brittan som killarna bestämde att vi skulle sjunga. Det var faktiskt roligt!

I lördags år jag en god kebab i Fridhemsplan med Angie. Det var mysigt att ses tjejen=)
På kvällen var jag och grabben bjudna på mat, dryck och poker hos några andra vänner. Vi blev tot 13 pers och hade en riktigt kul kväll. Vi satt och spela till 0300 nånting men fick tyvärr inga vinster med oss hem...

Idag har jag avslutat helgen med en härlig frukostbuffe på söder med min vän Anna. Det var sååå gott och härligt att bara äta en lugn frukost, hur mycket man vill, kaffe på kaffe då jag råkade få i mig en hel flarra vin även igår. Grädden på moset blev att jag hitta en fin tröja på stadsmissionen för en billig slant=)

En riktigt rolig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar