onsdag 4 november 2009

Min älskade son, 3d/4d ultraljud!

Angie här* Som sagt då har man varit på ett 3d/4d ultraljud på tittut ultraljudskliniken, vi hade tid där i måndags kl 9:45. Jag antar att det var lite för tidigt för våran grabb, då han låg och sov så gott med ansiktet tryckt mot moderkakan. Anledningen till att jag skriver det är för att det betyder att man då inte kan se hans anikte, det måste nämligen finnas fostervatten runt bebisen för att man ska kunna få en tydlig bild. Men som sagt han sov gott så kvinnan som gjorde ultraljudet fick skaka hela magen för att få honom att vakna eller flytta på sig. Men jag ska tala om för er att det är en envis grabb vi väntar oss. Hon lyckades väcka honom men tro inte att han tänker flytta på sig för det, nej nej inte en chans. Han var inte så förtjust i att vissa sitt ansikte heller då han envisades med att framförallt ha höger hand framför ansiktet. Men ibland så ville han var extra lustig och hade då båda händer och sin vänster fot uppe i fejan! Den bilden som finns här är den bästa vi fick till, enligt min åsikt, och som ni ser så har han vänster hand i högsta hugg. En liten boxare som kvinan så fint sa haha
Vi ville även att hon skulle kolla könet igen, men även den delen skulle han gömma, då med navelsträngen. Men efter ett tag så kunde hon faktiskt se både pung och penis, hon sa att det till 100% är en liten pojk! Hihi

Ja vad mer ska jag berätta, hon kunde inte säga hur lång han var då detta tydligen är svårt att mätta. Men vikten kunde hon få fram och han vägde då 850g och hjärtat slog i 150 slag/min.
Jag kan ju bara säga att nu längtar man ännu mer tills den lilla tittar ut...men han ska bli helt klar först!
Jag bjuder på bilden här nedanför...hoppas ni fattar vad det är???

Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Har ni sett HELA VARLDEN detta underverk. Ytterligare en Carleson pa vag- yeah! Han ar sa fiiiiiiiiiiiin! PUSSSSSS fran NY trion

    SvaraRadera