lördag 25 juli 2009

Fryst bål...varför inte?


Klara här* Min fredag såg ut som denna:


Somna på tåget mot Uppsala, skulle gått av i Knivsta men det blev Uppsala för mig (skyller på att jag åkte direkt efter jobbet, och ja mitt jobb är utmattande).


Hem till min vän men innan ett stop på systemet där en god flaska rosèvin inköptes.


Väl hemma hos henne tinade vi upp en STOR behållare med frusen bål. Underbart god och ja tydligen funkar det bra att frysa in drinkar...men eftersom vi satt och drack i en sju timmar blev det knappast något att spara=) Vi skulle ju ha gått ut, vi gjorde oss så fina men fastna i soffan.


Kan ju säga att vi hade det himla trevligt men vid 01.00 när hon gav mig den sista drinken för natten, som råkade vara en STOR mjölkdrink då var jag på bristgränsen för att behöva springa på toaletten...men är rätt nöjd fick i mig denna drink och saoma innan nått hann komma upp heheheheheh....


Idag? Jo har väl kanske inte mått 100 men kanske en 70 och det var min fredagkväll lätt värd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar