måndag 13 juli 2009

Måndagsdepp eller pms?

Klara här* Asså idag på jobbet kunde jag liksom inte hålla inne med min agression och frustration. Nått med denna dag var väldigt jobbigt och jag bara kände hur mina ögonbryn fastnat långt ner i en bekymrad min. Jag började tidigt och slutade även tidigt...det var varm, jag var förbannad och ville bara hem och lägga min i ett mörkt rum och tjura...Men så blev det inte riktigt, Elsa var hemma och ville ut så det blev en timmes prommis och det kändes faktiskt lite bättre efter det. Under prommisen ringde min barndomsvän, också fett deppig just idag...är detta måndagsdepp eller så allvarligt som PMS??? Inte nog med det har jag en hund som är skendräktig och detta innebär att även hon är deppig och trött hehheheh så efter vår promenad somna vi båda riktigt skönt. Nu efter en härlig powernap och en god middag måste jag säga att det känns lite bättre...ett litet hopp finns om att morgondagen kommer att kännas bättre, det är ju iallafall en dag närmre helgen=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar