söndag 12 juli 2009

Snusk...


Klara här* Efter att ha sett filmen Bruno med en massa snoppar och sex mellan män sitter jag hemma och är lite smått äcklad och lite chockad över filmen. Den var lite extrem måste jag säga. Visst var den kul stundtals men nää den kunde vara mycket bättre...var beredd på många långa udda sexscener om du ser den! Jag satt dessutom med min lillebror och såg den hahahhaha visst han är gamal nog men det är konstigt att filmen bara är från 11 år...


Ja annars har jag haft en vin fylld helg hos Camilla i Vällingby och ute i Trångsund igårkväll med poker bla.
Va kul att träffa brorsan idag men kunde kanske ha gjort det under andra omständigheter (alltså utan att titta på en massa gigantiska dildos...)


Imorgon börjar jag jobba klockan 07.00=Ångest....!


SOV GOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar