måndag 6 juli 2009

Mc bruttan...

Klara här* Måste bara inleda min blogg med ett smile=)

Förra veckan var kanon mycket hände:

Måndagen= ÅRETS FÖRSTA DOPP....det var underbart. Jag, min sambo, Elsa och några vänner var ute i Nyneshamn på ett jättestort bad och njöt av sommaren som äntligen kom!

Tisdag= Bjudna på middag hos två polare som när som helst får sin lilla dotter (hon har gått över tiden och jag fick se hennes stora mage samt massa gulliga bebisprylar).

Onsdag= IKEA besök. Men inte med grabben utan med min kompis och det var helt underbart! Jag kunde gå runt och titta hur mycket jag ville på alla söta grejer utan en mans buttra, stressiga blick=)
Hann även jobba på kvällen...

Torsdag= Årets andra dopp som var lika underbart som fösta. Var ute på flatenbadet och hade det riktigt nice...jobb på kvällen...

Fredag= Tvätten är avklarad och jag tog sedan tåget till min käre far i Kumla. Detta är typ ett rekort för oss för nu har vi setts två gånger på två månader. Innan det hade vi inte setts på två år!

Lördag= En mysig dag med pappa i Örebro och härligt god mat!

Söndag= Nu kommer det bästa. Jag messade min sambo för att säga att jag och pappsen skulle ut på hans motorcykel och får ett mess tillbaka från sambon då han sa att han också skulle ut på sin hoj=) HAN HAR KÖPT EN MOTORCYKEL!!!! Jag har u en mc knutte till pojkvän och jag måste bara säga att fan va kul och jag har då valt rätt man=) hahahahah...jag har inte sätt den live än men på bild och den är då jävligt läcker. Om ett litet tag kommer han hem och ska visa den för mig.

Så denna vecka kommer att vara präglad av att fösöka hitta riktigt billiga motorcykelkläder till MIG!!!! (samt en massa jobb....)

Måste sluta med att säga att jag saknar er: Angelica, Saga och Camilla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar