onsdag 1 juli 2009

Bye Bye K-holmen....

Milla här*

Idag var det dags för mammas o hennes man flytt från mitt älskade kungsholmen till Aspudden!
Kändes lite dystert att ta farväl av den gamla lägenheten. Det finns ju så många minnen där.. Men när vi väl va där blev jag alldeles förälskad i den nya lägenheten och en aning avundsjuk. Eller okey, jag blev GALET avundsjuk!!! Den va så grymt fin, ny produktion! en två med ganska öppen planlösning o en enorm balkong i söder läge!! Den var verkligen kanon fin. Och saken blev ju inte sämre när jag kommer in i lägenheten o mötts av denna syn i köksfönstret!!



Haha, kan ju inte bli bättre än så här.. =)
För er som inte vet så har jag en liten "fix" för byggare. Så jag satte mig snällt på köksbänken o beundrade utsikten medans mamma o c/o slet med alla flyttkartonger... Hihi, hela området kryllade av dessa gosaker. Så efter en stunds tittande gick jag snällt ner till flyttbilen o tog med mig en krukväxt o gick ett varv runt området. Även om det inte är jag som ska bo där så måste jag ju lära känna området! Det är ju inte mer än rätt tycker jag!! Näe, nu ska jag njuta av kvällssolen på balkongen!!



Ha det så bra allihopa!

Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar