onsdag 5 augusti 2009

Angie här* Ok, ok, ok nu äntligen skriver jag, inte för att jag riktigt vet vad jag ska skriva. Mina dagar har mest spenderats med min familj, lite extra tid med älskade Meelia hihi Men där i mellan har jag varit och kollat på pride paraden som ägde rum här i stockholm i lördags. Både jag och Milla var eniga om förra året var mycket bättre, vi vet dock inte om det har med våran placering att göra hihi Vi stod nämligen i Zinken, förståeligt att dem har tappat orken lite efter ca 2 ½-3 tim haha men det var i alla fall trevligt. Jag lägger ut två bilder på polisen och försvarsmakten hihi



Sen har man även hunnit med en vända till Gröna lund med HELA familjen, även de från USA och Väst afrika hihi Jag tror att det uppskattades av de små.
Jag kan i alla fall lova att det var uppskattat från min sida, låter bilden förklara =)


Dagarna fram över, alltså torsdag och fredag kommer att spenderas i uppsala om planerna inte ändras för 88 gången. Men jag hoppas!!! Vad om händer i Uppsala för er som inte vet är UPPSALA REGGAE FESTIVAL!!!!!! Om man ska lita på vad väderprognoserna säger så blir det ett underbart festivalväder =) Hoppas hoppas, det blir som en mini semester även om det bara är 40 min från hemifrån hihih
Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva om längre, så jäkla tråkig haha men kanske bättre än ingenting?
Nä ha en fortsatt underbar sommar =)
Puss & Kram



1 kommentar:

  1. Fyyyy vad fuskigt, din lilla GODIS-Gris!

    Kom hem nu, puss /Natta som aldrig vunnit nåt.

    SvaraRadera