torsdag 20 augusti 2009

Nytta eller nöje?

Klara här* Efter två timmars skola i måndags och två i onsdags fick jag idag chansen att vila upp mig=) Låg 4 timmar i solen och bara njöt. Nytta eller nöje? varför välja, hade med mig kurslitteraturen och läste på flitigt. Just nu läser jag om välfärdspolitik. Nja lite knepigt så här i början av ämnet, det tar ett tag innan man fattar vad man läser men av det jag fattar är det himla intressant. Imorgon har jag även en "date" med en lärare som är ansvarig för internationella utbyten och sånt, skall höra om vad man har för alternativ om man vill göra praktiken eller c-uppsattsen utomlands. Skall bli intressant. Ja nu är jag skolnörden igen=)

Just nu är american pie på tv och jag mår dåligt varje gång jag ser den...vill inte se men kan liksom inte låta bli, de skall ju gifta sig nu=) katastrof!

Imorgon ska jag vara bartender! Vi ansvarar nämligen för ettornas insparksfest = gratis alkohol för mig=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar