fredag 28 augusti 2009

Mitt fina skåp på jobbet =)

Angie här* Jag har dekorerat mitt klädskåp här på jobbet, man kan ju bara inte bli glad när man ser den här söt saken!

Fick en bild idag på mailen och jag tror bokstavligen att jag dör!!!!! Hon är det finaste jag har sett på länge, I know det är min systerdotter så självklart är hon för mig väldigt söt. Men jag tror att man kanske som utomstående smälter lite i alla fall? Eller?
Ni får döma själva av bilden nedaför, bilden ska i alla fall visa att älsklingen har fått hål öronen =)
Nej jag kan faktiskt inte säga annat än att jag dör!!!!!!
Oki om man ska försöka skriva om något annat än denna socker sak!
idag är det fredag, vilket betyder snart helg, vilket betyder sova ut!! Lovely! Jag måste nog bege mig ut på jakt efter lite nya kläder, saker och ting börjar bli lite tajt, i alla fall byxor. Apropå byxor, när jag skulle hjälpa Sara här om dagen att hitta ett par jeans så hittade jag så klart ett par jag med. Men vad jag har en tendens att göra (verkar det som ) är att jag hittar dem här svin dyr (för mig svin dyra) jeansen. Camilla och Natta fick stå ut med mitt velande fram och tillbaka sista gången jag hittade ett par jeans för 1100 kr (tror det var så mycket kanske 1200) Men i alla fall efter många om och men och övertalnings samtal från båda vännerna så vart beslutet att jag köpte dem. Än så länge har jag inte ångrat mig, men nu har jag ju då som sagt hittat ett par till!!!! Dem e jätte snygg, I like alot! Det är ett par baggy jeans, har nog funnits ett tag bara det att jag aldrig lagt ögonen på dem. Men nu är det för sent, jag har sett dem, jag har provat dem (lite halvt) och jag bara älskar dem! Jag får nog helt enkelt gå tbx till affären och inspektera dem en gång till. Jag återkommer när jag har tagit ett beslut om dessa byxor, om det blir ett köp kanske jag till och med lägger ut en bild hihi


Pappa = har det kommit något paket ännu?
Klara = hur ser din helg ut?


Nej nu måste jag sysselsätt mig med lite bätte saker hihih

Stor puss och kram!

1 kommentar: