lördag 22 augusti 2009

Bartender!

Klara här* Jajamensan, man kanske ska byta bana då...heheh igår hade vi (tredje terminare) insparksfest för förstaterminarna i skolan=) Festen var mycket lyckad trots att det blir lite som ett mellanstadiedisko då vår skola är så pass liten. Men det var jätte kul att träffa ettorna och det är skitkul att besvara deras frågor och se deras förvirrade ansikten, då verkligen allt är förvirrande första veckorna. Minns detta så tydligt då jag själv ringde min kompis Petra i panik min första vecka hehehe...hur som helst så var jag en av bartenderna=) Hände väl inte så mycket (förrutom att jag hade väldig bra tillgång till alkoholen...). Jag och karin hade igentligen tänkt att dra vidare till festivalen på Skånagatan men det blev lite försent för det när vår fest var över, men en sista öl blev det iallafall men då på Debaser-Slussen. En riktigt skön kväll då man faktiskt insåg att man klarat av det första året på högskolan och det känns mycket mycket bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar