lördag 15 augusti 2009

Sagolandet=)


Klara här* 220 mil på hojjen under 5 dagar. Så började min semester. Tro mig jag jämförde smärtan med att föda barn...ja ibland sved det såååå fruktansvärt men resan var lätt värd mitt arsle=)


Norge var ett fantastiskt land, har aldrig sätt nått så vackert...by efter by mil efter mil var vackrare och vackrare...berg, sjöar, forsar, vattenfall...magiskt....Jag förstår varför många med Mc kör i detta sagoland. Jag måste ju påpeka att vyn är lika fin fast man sitter i en bil så detta måste jag rekomendera till ALLA!


Måste säga att jag är lite stolt över mig men absolut över min sambo som körde alla dessa mil, det var lite frustrerande när de typ bara har 60 vägar och massor av filmkameror (ska vara skitdyra böter där...)...


En härlig semester var det, och när vi kom hem så firade vi grabben min då han fyllde år under vår resa...26 år på nacken...GRATTIS ÄLSKLINGEN!

(Nu har vi ett nintendo Wii =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar