fredag 28 augusti 2009

Tant Kimpa börjar skämma bort bebis!

Angie här*

Igen Jag har inte visat er vad jag fått tidigare av tant Kimpa. Men nu när hon inte kan hålla sig och kommer med mer presenter så känner jag att jag måste dela med mig av bebis presenter hihi Idag fick lillen den här, super söt. Det roliga var att jag tittade på en sådan på H&M i förrgår hihihi Det var delvis därför hon kände att hon behövde ge den till mig =)
Sen ska jag inte glömma att nämna det super dunder fina gravid halsbandet + bebis första armband som jag fick av tant Milla, Natta, Sara och Angelica, super fint tack så jätte mycket.
Nej nu har jag skrivt tillräckligt idag, ska återgå till mitt fikande =)

Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Din lilla bebis kommer att bli grymt bortskamd! Men inte gor det ngt.....snart kanske vi aven vet ifall det blir en lill tos eller lill grabb! Tjihooooooooooooo! Puss Mid sis

    SvaraRadera