torsdag 20 augusti 2009

Middag, yoga, mini semester och URF!!!

Angie här* Vad ni ser på bilden ovan är middagen som jag fick avnjuta igår hemma hos mina kära päron =) Visst ser det lyxigt ut, allt detta fixat av min kära mor. Tack igen mamma för en underbar middag. Jag måste även lägga in en närbild på själv huvudrätten =) Väldigt gott!
Jag har faktiskt något annat spännande att berätta och det är att jag ska börja på gravidyoga =) Ja jag säger det nu för första gången (för er som inte har tänkt på det), jag har inte velat säga det innan här på bloggen då internet är så himla stort och jag vet inte riktigt vilka som läser denna blogg, men nu är det i alla fall sagt, vet dock inte hur mycket jag kommer att prata om det just här, vi får se.
Åter till yogan, jag har till och med gått och köpt ett par super sköna byxor för denna "träning", ska bli jätte spännande. Hoppas bara att jag hajar hur man ska göra = / Där är i 8 veckor så jag hoppas att man hinner komma in i det =)
Man har tyvärr inte det turen att man fåt göra sin yoga på ett sånt ställe som bilden, inte i dag i alla fall men man kan ju alltid drömma sig bort =)
Efter denna avslappnande träning så blir det raka vägen hem för att packa väskan för en mini semester till norrland. Underbart!
Nej nu tror jag att jag ska göra mig en till kopp kaffe, i ett försök att piggna till, jag klagar absolut inte. Med tanke på hur lätt och hur bra jag har mått under dessa 15 veckor så kan jag definitivt inte klaga på lite trötthet =)
Jag har ju helt glömt bort att ens nämna UPPSALA REGGAE FESTIVALEN 2009!!!! Jag orkar tyvärr inte göra världens utlägg men jag kan i alla fall nämna att det var jätte bra, dock inte super många världskända artister men sällskapet och stämningen gjorde det underbart! Dagen efter började jag längta tills nästa år. Jag önskar och hoppas att dem kommer att klara den ekonomiska biten så att det kan bli ett 10-års jubileum!!!
Det var ju faktiskt 3 av oss bloggskrivare där och att ingen av oss har lyckats skriva några rader om denna tillställningn är ju faktiskt pinsamt. Man skulle ju kunna tro att vi alla tyckte det var dåligt???
De (Milla & Saga) kanske får till ett litet skrivsug och nämner något om det?
Nej nu måste jag jobba!
Ha en bra dag!
Puss & Kram

2 kommentarer:

  1. Ah, gravid yoga ar super! Man kanner verkligen hur man starker kroppen genom halsosam traning! Och sa ar det avslappningen pa slutet...da somnar man som ett barn pa vilotimmarna :) Och jag tror att det verkligen hjalpa mig genom min forlossning eftersom man lar sig att anvanda musklerna pa ratt satt ! Super! Enjoy every bit! I'm still awaitin ga pic sis! Come on now....
    Your package is going out today. Big kiss from us all in the BIG APPLE

    SvaraRadera
  2. BTW, kraftorna skulle vi ju ha atit nar jag var hemma!!! GRRRRRRRR :)

    SvaraRadera