söndag 28 juni 2009

The Climb!

Milla här*

I can almost see i´t, the dream i´m dreaming.
But there´s a voice inside my head saying,
"you will never reach it".
Every step i´m taking,
every move I make feels lost with no direction.
My faith is shaking but I gotta keep on trying.
Gotta keep my head held high
There´s always gonna be another mountain,
I´m always gonna wanna make it move.
Always gonna be an up-hill battle,
sometimes i´m gonna have to lose.
It ain´t about how fast I get there,
it aint´t about what´s waiting on the other side.
It´s the climb!!!
Kände att jag behövde avreagera mig med en liten text. Det är helt otrolig hur mycket musik kan ge en. Den ger så mycket känslor och även förståelse på något konstigt sätt.....
Nu har ännu en jobb helg tagit slut, ÄNTLIGEN!! Kan aldrig gå tillräckligt snabbt! Men jag har ändå hunnit med o göra en hel del efter jobbet. I fredags va jag, Angie och Saga på grönan med deras respektive o familj o kolla på Bunny Wailer. Hade det jätte trevligt, karusellerna kanske lockade lite för mkt så jag hade inte riktigt foksus på konserten hela tiden, hihi.. Lite senare kom även Angie2 dit med födelsdagsbarnet Sara o hennes pojkvän, så jag fick åka lite med dem.
På lördagen efter jobbet var det raka vägen hem till Sara för en tjejmiddag, Hon hade gjort en jätte god tacos med massa gott att dricka till. Hade det verkligen jätte trevligt,men var tvungen att dra hem alldeles för tidigt för att åka den låååånga vägen hem till förorten. Men hoppas att det hade det trevligt sen på utgången!
Och nu sitter jag på balkongen o njuter av kvällsvärmen o finular lite....
Hoppas att ni alla hade det trevligt i helgen!!
Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar