torsdag 25 juni 2009

To be continued...

Angie här* God morgon alle sammans! Jag tänkte bara berätta en lite fortsättning på hela grejen med den underbara kollegan hihi jag frågade han igår hur jag och kimpa någonsin skulle kunna ge tillbaka i alla fall en lite del av det han gett till oss?
Under gårdagen och natten har han hunnit tänka ut ett svar, svaret blev följande...

- Sluta ALDRIGatt vara dig själv!
- Sluta ALDRIG i B*****huset! (mitt jobb)
- Klipp dig ALDRIG!

Två ord.....Underbar människa!!!

Hoppas ni alla får en otroligt underbar torsdag i detta heta väder!

Pussar & Kramar Angie

2 kommentarer:

  1. Fina komplimanger som haglar over Dejj !! Fortsatt sa !

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastik kollega! All min berom till honom...keep it up and Angie- don't cut your hair!!!!!!!!!!!!! :) Stort TACK till KOLLEGA som tar sa val hand om min lilla syster! Och Syrran, vi tanker pa dig! Bamse kram fran lill-tjejen och familj i NY!

    SvaraRadera