onsdag 17 juni 2009

Någon måste bryta tysnaden, skäms på ALLA oss!!!


Angie här* Fy skam vad vi är sämst!!! Hela 13 dagar har gått sen någon av oss skrev sist, inte bra! Jag ber om ursäkt för allas vägnar =)

Milla du måste ha en hel del att dela med dig om, kryssningen?

Klara, hur det är med sommarlov?

Saga, lite uppdatering från mamma världen?


Jag kan ju inte påstå att jag har speciellt mycket att skriva eller jo kanske det men det får nog vänta lite =)


Men jag kan berätta om en sak som jag och Kimpa fick reda på imorse och det är att "aktiva"medlemar från facket KANSKE kommer att komma hit imorgon kl 09:00 och blockera ingången. Detta för att de vill ha högre lön, men det är inte helt hundra att det kommer till den här adressen. Det är flera adresser som är angivna som aktuella "objekt" och vi är då en av dessa. Det som är lite läskigt är att när de kommer så kommer det i en stor grupp, så länge det står utanför huset och snällt delar ut flyers så är det inga problem. Med dessa människor kan tydligen vara lite aggressiva, så om det kommer in i huset så ska vi trycka på polisens överfallas alarm, vilket jag definitivt inte hoppas händer.

Det vore skönt om man kunde få en lugn torsdag innan lite ledighet =)


Nä mer än så här har jag nog inte att säga, nu ska jag och Kimpa sätta tänderna i go sakerna ovanför hihi.


OBS!!! Glöm inte Bunny Wailer den 26:e på gröna lund!!!


Dream like you live forever, live like you die tomorrow!

1 kommentar:

  1. Bra skrivet ! Haller helt med, men nu blir det nog fart pa skriveriet kan man hoppas.

    SvaraRadera