fredag 26 juni 2009

Uppdatering från repan...

Angie här* Som sagt uppdatering, idag var sista dagen som jag och våran underbara kollega jobbade ihop sista passet på hela 52 dagar! Det är det längsta vi någonsin gått utan ett arbetspass tillsammans. Så i lite avsked så fick jag denna fina ask så att jag inte skulle glömma honom hihihi

På den gula lappen står följande:

I have to wait 52 days to see you again.

This little box wil remind you that I´ll keep you in my heart until August 18! / M

Hahaha så gulligt....M ha en underbar avslappnande sommar med massa sol, ses i augusti!

Till er andra så syns vi ikväll, glad och redo för lite shake med Bunny Wailer!!!!! Jiippe!!!!!

För er som jag inte ser ikväll så kanske vi ses imorgon???

Men i alla fall, till er alla oavsett om vi ses eller inte så önskar jag er en helt underbar helg!

Puss & Kram

P.s efter 24 år så fick jag reda på och fick träffa min sysslingar för första gången, det var helt underbart, man kände för första gången att man har en släkt och det är något som jag har velat ha d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar