tisdag 23 juni 2009

Vilken morgon!


Angie här* Som sagt vilken morgon! Startade lite i smått panik av en anledning som vi inte ska gå in på. Men jag kan bara säga att i just den stunden kändes det som att den här dagen inte skulle bli en bra sådan, men det vände.
Hann vända precis innan man satte foten på jobbet.
Och som jag kanske har berättat om innan så har vi en underbar kollega från securitas, det är han som har köpt de fina kopparna med våra namn på =) Det är han som har nybryggt kaffe varje morgon och ibland med fika till, underbart!
Denna kollega är dessutom förtjust i långt hår i alla fall mitt hår hihi han har gjort en mättning för några månader sen då min hästsvans var 47 cm. Han har pratat med sin frisör som sagt att håret växer ungefär 1 cm i månaden, så på denna dag så skulle en ny mättning ske. Då det alltså skulle vara en ca 50 cm enligt han beräkningar =)
Så när jag då kom imorse så var kaffet, sockerskålen och mjölkkoppen framdukat med min fina kopp =) Mättningen blev av och resultatet blev hela 51,5 cm hihihihih
Så detta skulle ju klart firas stort! Han går in i vårat backoffice och kommer ut efter några minuter med två stycken havl liters glass paket med två stycken rån i varje =) Hur gullig får man vara!!! Han är en liten solstråle här på jobbet hihih önskar man kunde bli avbyt av honom varje morgon . Nu har jag efterätt till lunchen oxå som jag kan avnjuta i detta underbara väder =)
Hoppas ni alla andra får en solsken dag =)

Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Ni har val skramt pojken sa att han inte tors annat an att Fastnade med haret i duschslangen kan man tanka !!
    passa upp...osv !!

    SvaraRadera