torsdag 18 juni 2009

Muuu!!!

Milla här* Måste börja detta inlägg med att ge beröm till Angie som äntligen bröt tystnaden här hos oss! Vad fan gick fel, haha!! Till dig Angie angående ditt önskemål att skriva om kryssningen med Natta så måste jag tyvärr säga att "bäst före-datumet" för det dessvärre har gått ut... Lovar att vara snabbare efter nästa kryssning, hihi!!


Just nu sitter jag i stugan på vårt landställe i Torsåker, massa regn bara. Tack gode gud att mitt internet fungerar här!! då har jag iaf nått att fördriva tiden med här. Iofs har jag tankarna hos någon annan med ;) Har inte vart här sedan förra sommarn, så det va härligt att äntligen komma upp igen. DEt här stället är så lugnt och skönt, o vi har de underbaraste grannarna.. Det första vi möts av när kommer hit är deras söta nunnor som inte släpper en med blicken!!

Haha, det e ju bara för söta!! Vissa har även jätte små söta kalvar. Känner mig trygg av o veta att de går runt huset o vaktar oss.
Nu måste jag gå o säga hejdå till pappsen som ska åka tillbaka till stlm. Lovar att uppdatera mer under midsommar, ska inte dröja 13 dagar till nästa gång!!!
Klara, Saga, Angie och Olli +alla er andra där ute,TREVLIG MIDSOMMAR!!!!
Puss&Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar