söndag 20 september 2009

BK åt Botkyrka

Klara här* I morse var det bara att ta tuben mot Alby för att tillsammans med tre andra tjejer föreläsa om Barnkonventionen för Botkyrka kommuns alla fritidsledare. Det gick jättebra våran 1,5 timme. Som tack fick vi en varsin bok- temat barn såklart.

Nu sitter jag i Skogås och ska snart till Heron City för att spela lite bowling, riktig och inte på wii...jag måste ju erkänna att efter att ha spelat bowling en kväll på vårt wii hade jag en sjuklig "träningsvärk". heheheh ja jag är otränad, men jag har hört att mitt gym äntligen har öppnat i Hammarbyhöjden och där ska jag försöka bli stammis i Oktober (efter att min tenta är avklarad). Så vart var ja...jo Heron City, vi får se hur det går. Jag var grym på Wii men senast jag spelade bowling live kom jag sist av ALLA i min klass. Vi är fyra som ska spela så jag hoppas på en tredje plats iallafall...eller spelar man i lag?

Kram på er mina flickor, saknar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar