fredag 4 september 2009

Fika time!

Angie här* Då var det dags för ännu ett inlägg från mitt håll, men det här blir ett kort sådant. För jag tänkte bara vissa er var jag och Kim precis ska stoppa i oss, och jag kan även säga att det faktiskt inte är första fikat för denna dag. Vi har hunnit med en tidigare med äppelmunkar och vi hoppas på att hinna med en tredje med pistage/kanelbulle hihi Just nu sitter jag bara och väntar på att Kim ska komma med lyx latte från bistron =)
Jag vill samtidigt passa på att önska alla er en underbar helg, jag vet att min kommer bli helt ok. Inte nog med att det är helg och man får sova ut på morgonen så är det även dags för Ollis namnfest vilket jag tror kommer bli jätte trevligt =) Den enda som är väldigt tråkigt är att min älskling lämnar stockholm imorgon, men man måste tänka positivt och det är väldigt lätt med tanke på att han kommer tillbax till den 14:e september =) Vilket bara är om 1 vecka!!!

Nej nu kom Kimpan med lyx kaffet så jag måste sluta nu!
Men som sagt ha en underbar helg!

One Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar