fredag 25 september 2009

Fika till mig och bebbe =)


Angie här* Denna fina muffin stod och väntade på mig och bebbe när vi kom imorse =) På den fina lappen står det följande, en liten god och nyttig kaka till Angie och Bebbe från M =) Det tackar vi så mycket för, nu har vi något att fira våran "vinst" med. Vad jag menar med vinst är ju så klart själva lägenheten. Fastighetsbolaget ringde mig imorse och sa att alla mina papper såg bra ut och att jag då får lägenheten om jag ff vill. Vilket vi så klart ville så då blir det till att skriva kontrakt på måndag =) Spännande!!!
Efter jobbet idag ska jag bege mig iväg för att hämta min dator som har blivit upprustad av ett data proffs, behövdes kan jag säga. Det kostade dock 1400 kr men det är det helt klart värt (hoppas jag) vi får väl vänta och se hur den fungerar efter det här?
Sen efter det tänlte jag faktiskt åka en sväng till Ikea, som vissa av er vet så h*tar jag min soffa för att det är så hård och obekväm. Så jag vill helt enkelt köpa en ny, men det är lite svårt att se på nätet hur den känns hihi så jag tänkte att jag tar en sväng förbi ikea och provsitter soffor =) Visst låter det trevligt? Ska så klart passa på att kolla på lite andra saker oxå, jag känner att jag vill fixa det nya hemmet ordentligt den här gången. Har aldrig riktigt känt mig ordentligt nöjd med inredningen i några av mina hem, hm kanske betyder att jag behöver hjälp??? En sak som jag definitivt vet är att jag ska köpa en hel figursspegel, det är en sån sak som jag aldrig tidigare haft men som har gjort mig otroligt irriterad! Så nu ska jag göra slag i saken och köpa mig en!
Min helg ser tvyärr inte roligare ut än att jag måste börja packa ner allt, vilket jag inte har gjort ännu. Så jag måste nog spendera hela helgen till det, då jag har saker planerade efter jobbet nästan hela nästa vecka!
Hur kommer eran helg att se ut?
Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar