torsdag 10 september 2009

Blommor v.37


Angie här* Lägger ut en bild på veckans blommor som faktiskt är väldigt fina =)
Jag tänke även lägga ut en bild på Milla då det är hennes födelsedag imorron, hela 24 år blir damen =) Men efter en stunds letande i mobilen så insåg jag att jag har ingen bild på henne där =/ Konstigt, men men så är det.
Här händer det i alla fall inte något nytt, same old same old.
Men det är ju faktsikt torsdag idag, vilket betyder yoga, vilket betyder profylax andning. Vilket jag tycket ska blir jätte spännande! Jag hoppas att man får lära sig hur man ska kunna slappna av i vissa delar som man samtidigt spänner andra??? Hoppas, hoppas, hoppas!!!
Sen är det ju fredag,då blir det nog till att åka till Natta direkt efter jobbet??? Där lite firande av Milla ska äga rum, innan de ska bege sig ut på party =) Sen på lördagen var det snack om att komma hem till Milla på födelsedagsfika, det låter ju trevligt. Sen har vi då söndagen å jag hoppas så innerligen att min man kommer då? Men om han inte kommer då så är han i alla fall garanterat här tills på måndag då vi ska till SÖS =)
Nu luktar det mat överallt här, jag blir jätte hungrig!!! Men det är bara 30 min kvar sen får jag gå. Och jag är så glad över min mat som jag har med mig. Det är nämligen så att jag nu för tiden är lite trött så där hela tiden så jag har ingen lust att laga middag när jag kommer hem. Vilket betyder att jag då inte heller har någon lunch. Så jag har då blivit tvyngen att äta på lunch och middag ute, å jag är så J*VLA trött på det. Det ska vara trevligt och lyxigt att äta ute men det har förstörts av min trötthet! Så nu två mornar i rad har jag tagit mig orken att gå upp ur sängen i tid och "lagat" makaroner med falukorv. Å vet ni vad, det var j*vligt gott!!! Eller det är j*vligt gott! Så jag kan faktiskt säga att jag längtar till min lunch, kanske delvis oxå för att jag ska passa på att sova 30 min oxå hihi
Nej nu måste jag göra någon nytta!
Puss & Kram gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar