lördag 12 september 2009

Never Kellys again!


Klara här* Efter en skitgod pizza, massa jordnötsringar och en flarra vin drog vi - jag, Angelica, Angelika, Sara, Natta och födelsadagsbarnet Camilla in till stan för att parta! En fördrink skulle vi ta på Kellys, som jag aldrig varit på förrut. Det blev en mardröm. Jag fick en psykopat efter mig, alltså nu snackar jag om en riktig och inte att nån bara var jobbig. Detta var en medelålders man med krulligt hår som gick efter mig med värdens intensivaste blick, och värdens äckligaste lèènde när han log men också skitäcklig när han var allvarlig. Jag försökte gå undan honom vid flera tillfällen, men han sökte upp mig och tillslut fick jag panik och sprang ut till vakterna och skrek "skydda mig" hahahahah...men alltså mitt hjärta har nog aldrig gått så fort, det var jätte obehagligt. När jag sprang ut kom mannen efter men drog, för att sen komma tillbaka för att hämta sin jacka, men som vakten hämtade åt honom. Ingen bra start på Kellys och om jag ska vara ärlig tror jag inte att jag kommer att våga gå tillbaka....


Hur som helst. Kvällen fortsatte och vi drog vidare till gamla Södermalm, alltså stället. Det var bra musik och vi hade kul. Tog en taxi hem för att vara på den säkra sidan....


Nu väntar jag på min sambo som duschar. Vi har precis spelat några partier bowling på vårt Wii och det var skitkul. Nu ska vi dra oss vidare in mot gamla stan och försöka få i oss nått att äta. Skvaller om vilken restaurang det blev och hur det smakade får ni väl höra om imorn...


Puss å kram

men inte till dig psykopaten


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar