torsdag 10 september 2009

Inte min sko!!!

Klara här* Jobbade igår, det va sjuuukt jobbigt...när jag kom hem astresssad och trött och nästan gråtfärdig får jag se min favorit sko helt sönder tuggad av min kära hund...FAAAN skrek jag och började böla hahahahah....min kära hund hämnades mig som faktiskt lämnat henne hemma själv under några timmar, ja jag har kommit över det nu men fan va onödigt! MEN inte nog med det, när jag sedan gick på prommis med min busmajja, samma väg som vi ofta går stack hon iväg mitt i mörkret och kom inte tillbaka. Detta brukar hon aldrig göra och jag som redan var super trött och på bristningsgränsen blev inte gladare av att springa runt i skogen i mörkret, fastna i taggbuskar och ropa efter min Elsa...hon kom tillbaka tack och lov, lika glad som hon brukar...heheheh jag kan inte låta bli att älska henne men igår va hon mycket olydig.

Denna vecka har jag även träffat min sambos kusin från Finland och hans flickvän två gånger. Det va jättekul.

Sedan måste jag också säga att Sagas och Raffes fest för Olivia i helgen var superlyckad och fin!!

Imorgon ska jag också fira Camilla! Grattis i förskott!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar