torsdag 24 september 2009

Speciell dag=)

Klara här* Detta tycks vara en mycket speciell dag för många=) Först får jag gratta Angelica som fått en lägenhet, GRATTIS gumman! Jag blev dock lite förvånad över val av ställe men är glad för er, inte lika glad som Camilla antar jag=)

Sedan har vi min mamma som får tillbaka sin man efter många månader i sitt hemland, väntandes på uppehållstillståndet...närvöst=)

Sen har vi Mig. Jag och min Älskling firar fyra år idag!!! Tyvärr har vi inte setts på hela dan men han kommer hem om nån timme=) Japp fyra år har gått...vi har hunnit med ett och annat. Vi har bott i två lägenheter tillsammans, både vart sambos och särbos. Vi har varit och resta i många världsdelar samt i Sverige. Vi har skrattat och gråtit...heheheh börjar låta lite klychit hahahah...nä men seriöst jag har vart lycklig dessa år!

Den 24:e kan alltså vara bra även om det är dan innan löning=) men desto bättre kanske, idag kan man även fantisera om lite pengar i plånboken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar