fredag 11 september 2009

Jag längtar SÅ och GRATTIS!

Angie här* Jag längtar något så innerligen efter hösten , jag har insett på senare dar att jag älskar hösten. Tänk dig en solig höst dag fylld med varma färger, rött, organge, gul osv Löven som ligger på marken som man kan sparka runt =) Årstiden för varma, mjuka halsdukar! Myskläder i stora lass!!!! Gud vad jag längtar, tänk dig att du sitter på ett mysigt fik men en filt och en varm cholkad!!! ÅH!!!!! Jag vet inte vart jag ska ta vägen om inte hösten kommer snart! Sen har vi julen, för er som känner min väl vet att jag älskar allt vad som heter jul oxå, allt från pynta julgranen till maten, till snön, till julklapparna, till baket!!! Ja som sagt allt älskar jag!!!! Jag hoppas att vi får se någon snö detta år 2009??? Va tror ni? Det kommer säker som vanligt i januari, februari eller är det tom med i mars de brukar komma???
Nej men ni kanske har förstått att jag längtar?
Jag och Kim satt här i onsdag och kände att nej det här är inte våran dag, det kändes som att ingenting passade, vi testade med fika, sova osv men nej inget dög. Då sa jag att vad det gäller mig så är det nog för att jag längtar till hösten! Vad som var fel med Kimpan vet jag inte riktigt, hon kanske höll på att bli sjuk då hon idag ligger hemma med migrän =( Hoppas hon kryar på sig tills måndag?

Självklart ska jag inte glömma att gratulera Milla på den STORA dagen hon blir ju trots allt 24 år idag!

GRATTIS min vän hoppas du får en fin dag?

Nej nu ska jag faktiskt bege mig på lunch snart jippi!!!! Jag har dock inge makaroner och falukorv idag så dunder kul är det ju faktiskt inte. Men det är alltid skönt med en liten rast, speciellt när man är den enda ordinarie på plats =) Ska nog passa på att ta en lite promis i det fina vädret eller så tar jag en liten sova paus vi får se.

Hoppas ni alla får en underbar fredag och helg.

Pappa & Mamma hej hej, hoppas ni mår bra? Puss på er!

PUSS & KRAM alla andra oxå!

2 kommentarer:

  1. Har allt bra, Ma jobbar o star i, hoppas det blir en fin helg for er oxa. Kram till Millan pa fodelsedagen fran oss !
    Ropa inte pa hosten for fort ! Sensommaren ar oxa harlig med overgangen sa sakta till fargexplosionerna i NATUREN som fortare an vi tror tar over fargerna och slutar i vitt !
    krampusskram
    fran oss i HAGEN !!
    PS Duktig hund som haller skoforsaljningen igang DS

    SvaraRadera
  2. Vilken harlig energi jag kande nar jag laste ditt inlagg! Super mysigt med host- jag haller med, aven fast jag foredrar sommaren! Saknar er dar hemma. Puss fran NY

    SvaraRadera