torsdag 24 september 2009

En UNDERBAR lägenhet!

Angie här* Jag har fått en helt underbar lägenhet!!! Denna lägenhet finns i Vällingby, kanske inte riktigt första hands valet när det gäller förort men är helt nöjd med det i alla fall. Man har ju allt där, men i alla fall lägenheten då da. Det är en 3:a på dock bara 68 kvadrat (men känns inte alls så liten) det är 2 st normal stora sovrum, ett normalstort vardagsrum, normalstort kök, klädkammare och ett litet mindre badrum men ändå med badkar =) Allt detta för endast 5069 kr!!! Varje rum är jätte ljust och fint med både riktigt och plast trä golv =) Jag är så glad, jag var på plats 11 när jag var på visningen igår och kännde att jag kommer aldrig att få denna med tanke på hur fräsch den var. Men ack så fel jag hade, stockholms bostads förmedling ringde mig och sa att jag var på plats nr 1. Tror ni jag blev lycklig eller! Å inflyttningsdatum är redan den 2/10 som passar oss perfekt då det är då vi flyttar från högdalen hihi Ja som sagt jag är överlycklig!!!

Puss & Kram

1 kommentar:

  1. Jaha, och detta fick man reda på genom att läsa din BLOGG!?! Snyft långt bort åt fel håll! Men grattis i alla fall, du verkar nöjd och glad :)

    SvaraRadera