söndag 22 februari 2009

Då var vi i gång =)

Angie här* Ja ni läser helt rätt, skrivandet på denna blogg är alltså igång. Så ni som väntat på något gott, behöver alltså inte vänta längre =)
(Någon som känner sig träffad, S?)
Sen får vi väl se hur mycke varje person kommer att skriva, det kommer nog att variera lite då vi alla har olika mycket tid till att sitta framför en dator ; ) Men lite läsning blir det nog ska ni se.

Söndag kväll, klockan börjar bli mycke, inte ett dugg trött vilket man kanske borde vara efter att har jobbat natt, men antar att det räcker med 6 tim sömn för vissa.

Oh well, en ny vecka väntar runt hörnet, en vecka som innehåller en sån rolig dag som löningsdag, jippi! Nu för tiden väntar jag ivrigt på lönen av den anledningen att jag vill veta hur mycket jag kommer att få inte för att pengarna är slut,e man knäpp då?

I övrig är det nog inte så mycket mer som händer den här veckan, bara jobb, Saga vill du och älskade Olli kanske komma förbi och förgylla en vanlig vardag men en lunch?

Nej jag känner att det är alldeles för mycke tänkande i det här inlägget, är kanske inte så jätte pigg i alla fall hihi

De e nog bäst att gå å äta min lax och sen sova!

/Kram

Dream Like You Live Forever,
Live Like You Die Tomorrow / Stevie Wonder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar