lördag 21 februari 2009

mums....


Klara här* Kom precis hem efter mitt 12 timmars pass på jobbet. Har arbetat effektivt idag då jag hunnit få i mig en bit prinsesstårta, chokladtårta, kanelbullar och nygjorda mini piroger som var urgulliga..det fanns glass också men det gick liksom inte ner...till och med jag har ett stopp=) (Måste kanske förklara att jag jobbar extra på ett äldreboende och nu har vi en vikarie som till min förtjusning annars jobbar på ett konditori...mums...) men tydligen så räckte det med att gå några steg till bussen och vipps så blev jag sugen igen. Så nu sitter jag här och äter mina jordnötsringar till ett glas vitt vin. Det är lite jobbigt då jag har en hund som sitter manisk och stirrar blint på varje ring jag tar och följer den nogrant med blicken till min mun och hoppas att det snart är hennes tur att få en...heheh kan vara lite smått jobbigt, hon är nämligen fortfarande valp och kan charma en ordentligt.


Trots att jag sitter hemma på en lördag kväll måste jag säga att jag gör det med ett leènde och ett glas i handen, SKÅL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar