tisdag 24 februari 2009

Let it go....

Milla här* Äntligen tisdag kväll och det betyder bara en sak. SOVMORGON imorgon som följs av en helt underbar ledig dag! Älskar verkligen mina lediga onsdagar och imorgon är ju inte vilken onsdag som helst utan det är ju Löning (!!) med :) Känns som ett litet lyft i denna gråa vardag.

Men tillbaka till verkligheten!

Idag kändes det som om tiden stod still på jobbet.. Ni vet när man tittar på klockan , går iväg och pysslar med nått i tron om att tiden faktiskt har gått. Men lik förbaskat när man kollar på klockan igen så har det inte gått mer än några ynka minuter, GOD DAMN IT!!! Jag gillar mitt jobb tro inget annat, men när just de här dagarna kommer när det är tok lugnt på jobbet och det enda man gör är att "klappa" (klappa = se till att galgarna har ett perfekt mellanrum o hänger spikrakt!!!!) kläderna blir man skogstokig!! Känns som om det har blivit lite för många av de dagarna på senaste tiden... Men det är bara att gilla läget, som tur är så har jag mina så guldkorn på jobbet som förgyller dagarna så denna dag tog slut den med.

Fort som f*n sprang jag ner till Nattas jobb, där jag mötte upp min lilla duva Angie samt två andra av mina underbara duvor S och A !! Det är helt otroligt vad vänners sällskap kan göra, tog inte mer än några minuter så var min dåliga dag som bortblåst. Men sen så fick jag ju också en liten present av Angie, "Schlager festivalens 101 bästa" cd!!! Hon hade fått den från Aftonbladet eller nått sånt, men det kvittar.. tyckte den var klockren, om hon e snäll så kan hon få låna den av mig :P Vad säger du Angie?

Näe, nu är det nog dags för mig att möta upp John Blund! Men vi hörs imorgon...

Hej svejs leverpastej!!


2 kommentarer:

  1. Haha, ja igår var en riktig "klapp" dag. Tur att jag hade en massa annat att göra =P

    Oj oj, nu blev jag nervös =S Hur ska jag kunna tillgodose 4 tjejers HÖGA krav... aja! Vi får väl se! Eller vad säger ni?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är bra Millan att du klappar galjarna när jag inte är där! (Ibland drömmer ja mördrömmar om att det inte är exakt samma mellanrum mellan alla galjar...hua!)

    SvaraRadera