lördag 28 februari 2009

PARTY!!!


Klara här* Efter att ha blivit stressad av min sambo som sa att vi skulle åka på en födelsedagsfest och vara där vid 16.00 sitter jag här nu 16.30 och lyssnar på musik som jag diggar till. Sambon min har inte ens kommit hem från sina ärenden. Har sprungit runt, fixat håret, rotat i garderoben, tagit några stop till att byta låt på datorn för att sedan sminka mig osv...satte in en bild på mig, inte för att visa hur fin jag blivit *ler* utan jag vill visa mitt nyaste fynd som jag gjorde igår. Mitt fina nya halsband!


Har varit shopping sugen hur länge som helst nu så mitt nya halsband stillade hungern lite iallafall...men frågade tjejerna som jag träffade igår på en mysig pizza middag med vin som jag råkade hälla i mig massor av och typ somnade, om vi inte skulle ta och åka till Kista galleria nån kväll. Jag är ju uppvuxen i Norra Stockholm och tycker såklart att det är den bästa gallerian. Dessutom har dom ju öppet så länge på kvällarna...nu är jag ju fortfarande student ( i ca 3,5 år till) så det blir väl mest fönstershopping men längtar dit...


Pust och stön kan jag ju också säga..anledningen till varför jag var så trött igår var nog inte bara vinet. Jag har arbetat hela veckan på ett skolarbete och börjar seriöst tröttna nu...så det tar bara längre tid för mig att bli färdig. Sista dan är imorgon och ändå kunde jag inte säga nej till jobbet som nyss ringde mig och frågade om jag kunde hoppa in i morgon...


Hurrni grabben kom hem nu så nu måste jag slå in pressenten och dra och hälla i mig lite min vin kanske=)...

PARTY!!!

1 kommentar: