onsdag 13 maj 2009

Belive it or not, I`M BACK!!!!

Milla här*
Efter en månads total tystnad så är jag äntligen tillbaka!!! Måste be om ursäkt till mina med bloggerskor för min tystnad, men nu är den över. Anledningen till denna tystnad har varit min flytt och dess saknad av internet. Men i fredags tog jag mig i kragen o gick o köpte mig en dator plus ett fint litet bredband (Välkommen till 2000-talet Milla!!!!) Vet att det e lite sent, men vad fan.. Bättre sent än ALDRIG :)


Eftersom det är lite för lång tid att uppdatera er om så börjar vi helgen istället. Helgen som var tog jag mitt pick o pack och for iväg hem till Angie. Hade en helt underbar helg. På lördagen vi så kom Saga och Olli förbi. Hade inte träffat nån av dem på evigheter, så det va jätte kul o ses. Vi satt o myste på balkongen större delen av dagen o hällde i oss kaffe o bara snacka skit och njöt av varandras sällskap. Sen att vi pussa o krama Olli en massa behöver kanske inte tilläggas. Hon har verkligen blivit så stor, man kan inte riktigt förstå att hon snart är 5 månader. Hon är verkligen ett litet charmtroll!! Mot kvällen kom även Natta och gjorde oss sällskap. Jag, Angie och Natta hade ju planerat en liten krogrunda i bandhagen/högdalen senare på kvällen. Efter att vi 4 hade avnjutit en smaskig middag, vilket bestod av en mycket efterlängtat pizza sa vi hejdå till Saga och Olli och började på äventyr. Blev dock inget Bandhagen då vi förstod att klockan var lite mycket.. Det blev två snabba stopp på två sunkiga kvarterspubar, vi konstatera att vi va de enda på stället som inte va dyngraka o 40+. Sedan bar det av till högdalens nattklubb, tro det eller ej men hade tom öppet till kl 3. Där fick vi sällskap av några gamla arbetskompisar och efter lite alkohol i kroppen o ett dansgolv så slutade kvällen med en karatefylla o massa skratt. Vi kunde alla konstatera dan efteråt att man inte ska underskatta förorten o dess nöjen, bara man har rätt sällskap. Nångång under kvällen lyckades även denna bild tas ovetandes på mig o Angie. Lagom salongsberusade på ett dansgolv, men det är bara att bjuda på det. Tack Natta!!



På söndagen kom Saga och Olli förbi igen o även Klara denna gång!! Så det var bara på med kaffebryggaren igen och ut på balkongen. Det var länge sen alla var samlade så jag tror att jag pratar för alla när jag säger att det var en perfekt avslutning på helgen!! Och sen så blev det ju också brons i hockeyVM, det får ju inte missas!!!


Näe, nu måste jag verkligen i säng. En ny dag imorgon!! Men jag lovar er kommer inte dröja en månad igen innan jag skriver!!

Ha det bäst!

Och en stor kram till Angie, Saga, Klara och Natta och så Olli förstås för att ni förgyllde min helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar