fredag 15 maj 2009


Saga här* 
Lägger upp en bild på mig, min mamma, min mormor o min dotter. 4 generationer. :) 

Angelica! Den där mobilen tror jag att jag ska ha också! Efter tre månaders reklamationstjafs med tre, så har jag fått mitt gamla abonnemang upphävt o fick välja en ny mobil. Så det blev den där, den enda som var bra och som man kunde snacka videosamtal med. Eller så ser de bara likadana ut.. Lika barn leka bäst :) 

Igår var jag på sjukan o hälsade på min älskade syster som blev väldigt sjuk i helgen, hon är som tur är på bättringsvägen nu. 
Sen åkte jag till södertälje och hämtade upp en kasse med barnkläder som jag köpte på tradera när jag var i borlänge. För 140 kr fick jag ca 15 bodys, 4 byxor, 2 klänningar, 4 tröjor, 1 kofta, 3 solhattar, 2 kjolar, en trosa och ett par strumpbyxor. Jag säger ju det.. "Tradera - fynd värda att snacka om" hihi :) 
När jag kom hem var Klara redan här, och hon jag o Raffe åt tacos till middag. Mums. 
Raffe har varit hemma sjuk igår o idag. Och när han inte är sjuk o tjurig är det jättekul!  
Imorse fick jag först sovmorgon (Olivia hade varit lite orolig under natten o morgonen så jag hade inte sovit så bra) då Raffe tog henne så jag fick sova vidare. Under tiden jag sov hade Raffe henne i bärsele o dammsög o diskade, och så blev jag väckt efter en stund med frukost på sängen. Lyx! 
Det lönar sig att gnälla ibland för rätt som det är får man gehör... ;) (puss)

Idag ska lilla-familjen-på-tre åka till Syrran igen, med lite kläder och böcker den här gången. Hon är äntligen fri från allt dropp och är jättesugen på att gå ut o promenera lite i mjukisbyxor. 
Sen åka o handla i hökarängen i min favoritmataffär MatDax.

Imorgon kommer fjärde familjemedlemmen Lilla Storasyster och då ska vi mysa hela dagen. Kanske gå på marknad här i folkets hus o leka lite i parken. (På tal om parken, jag har laddat upp lite bilder på Facebook för mina närmsta på våra flickor i lekparken) Sen på söndag är det babysim och nu ska äntligen Olivia få dyka! Vi missade ju förra gången. Den här gången ska en undervattensfotograf komma o ta bilder också! Hoppas det blir fint. 

Ha en trevlig helg allihop!! 
*kramkramkram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar