söndag 3 maj 2009

Mc gänget!


Klara här* Nu är jag hemma efter en helg med en massa Mc gäng=) har ju vart hos farsan som åker hoj...vi har typ varit i hela Sverige på en massa Mc träffar. Det har faktiskt varit skitkul. Det är riktigt kul att åka hoj och jag har verkligen njutit då vädret varit super. Någonting hände dock under åkturerna. Började fantisera vilt om ett liv på landet med motorcykel, småbåtar, hus m.m...heheheh låter faktiskt lite lockande nu...nja iallafall lite mer än innan...men Årsta är ju nästan landet med alla ängar, vattnet och skog. I natt ser jag fram emot att få sova i lugn och ro utan min farsa som snarkar och pratar i sömnen timme efter timme...här hemma är det bara jag som snarkar hahahah....


Hoppas att jag har chansen att åka till pappa och dessa träffar nästa år också. Kanske min sambo kan följa med då också med sin egen hoj som han ska införskaffa...vem vet=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar