tisdag 5 maj 2009

Dax att bli lite nyttig

Klara här* Efter en hel helg på motorcykel kan jag ju erkänna att jag knappt rörde på mig och känner nu i efterhand att jag måste ta tag i mitt tränande. I går var jag på gymmet och det kändes asbra. Där förnyade jag även mitt årskort och ska nu på allvar faktiskt också gå dit. Idag var jag och min sambo och lirade badminton och det var jättekul. Jag sprang som en dåre medan grabben min bara stod där som ett proffs...hahah fick lite motionsträning iallafall. Nu är det dax att bli nyttig. Sambon min drar till Thailand snart i några veckor och ska träna thaiboxning och medan han är borta ska jag försöka gymma, äta nyttigt och forhoppningsvis få lite färg i nyllet av solen, om den kan komma tillbaka. Måste ju se till så att mina sommarkläder faktiskt går på.

Nu ska jag laga middag då min kära svärmor har kommit över.

Kram på er mina älsklingstjejer!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar