söndag 24 maj 2009

SoHo

Klara här* och jag säger bara ÄNTLIGEN lite sol=) Jag har haft en jättehärlig dag med K.R, min vän och klasskompis då vi suttis i solen på uteserveringen till fiket SoHo. Vi satt i timmar och tjattrade....det var sååååå härligt. När jag kom hem nu på eftermiddagen fortsatte jag på balkongen med mitt solande och satte på lite skön musik...nu hoppas jag på lite sol imorn också då jag har en till date med K.R, då vi bestämt att åka ut till skolan och sola lite innan vår föreläsning börjar. Hade faktiskt tänkt att träna innan det också...tyvärr så börjar molnen bli större och mörkare just nu här i Årsta...

Annars har jag inte varit hemma mycket på senaste tiden...jag flänger runt och träffar alla härliga vänner. Var på kalas på Medusa i fredags, igår fikade jag med Milla, Natalie, Rebecka och fick äntligen träffa hennes 7 månaders gamla Julle=) så söööt....Efter det åkte jag hem till Saga då vi tog tag i något som annars aldrig hinns med...vi satt och pyssla med våra alla framkallade kort och fotoalbums...Jag håller fortfarande på med alla kort från Filippinerna, där jag var 2007. Det finns ett antal kort att fixa....Olivia var lika bedårande som vanligt!!!

Jag saknar min underbara kille som fan och det ska bli så kul att få hem honom om en vecka=) Jag älskar dig babe!!!

Nu borde jag plugga, och när jag säger borde kommer det alltså inte hända hahahahahha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar