torsdag 14 maj 2009

Ny mobil!!!!!


Angie again* Jag har inte skrivit om att jag har en ny mob och för er som jag inte träffat sen jag köpt den kan nu se den här ovanför hihih

Jag kan känna att den är lite trög så jag funderar på att gå tillbaka till grabbarna i affären och flörta till mig en ny hihi det borde ju gå med tanke på att jag flörtade till mig en drulle försäkring för 3 månader hihi och mobilen har faktiskt bara funnits i ca 5 veckor så det kan faktiskt vara ett mjukvaru fel =) Säger jag och låter som en expert hihihi

Måste även berätta att jag lyckades gå där ifrån med ett par högtalare oxå, så om det blir någon picnick i sommar så vet vi att vi har musik!!! Och med tanke på att mobilen har ett internt minne på 8gb så lär vi inte hinna tröttna hihi snacka om att gör smugreklam =)

Nej men nu måste jag faktiskt ägna lite tid åt Kimpa och våran fika!

För er som e lediga, gå ut i det fina vädret och njut!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar