onsdag 20 maj 2009

Snabb inlägg =)

Angie här* Hur e läget? Med mig själv är det bara bra, sitter just nu på jobbet och nästan sitter av de sista två timmarna innan denna trevliga ledighet.
Den här ledigheten känns väldigt spännade faktiskt anledningen till det tror jag är för att jag ska åka till västerbottens län hahah Jag ska till Lycksele =) Jag kan inte minnas att jag varit så långt upp någon gång, vilket jag i och för sig kan tycka är lite tragiskt, i alla fall när en person som har flyttat hit från en helt annan kontinen har varit på fler ställen i Sverige än vad jag själv har varit, men det blir väl så att man inte blir så intresserad av det man har??? Eller är det abra jag?
Det kanske inte stämmer heller det kanske bara är man inte givits tillfälle att utforska andra delar =) Men nu sööru hoppas jag att jag ska få se lite av norrland =) Gud ska det i alla fall bli.

Hur ser den här ledigheten ut för er andra (som har någon ledighet), vad är det egentligen som man firar? Vad brukar folk göra på denna ledighet?

Nej nu ser jag att jag faktiskt inte hinner skriva mer, jag har trots allt 1 timmes lunch även om arbetsdagen bara består av 5½ timme hihi Lux

Nä men gott folk ha en underbar helg!!!

Pussar & Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar