söndag 17 maj 2009

SHF

Klara här* I en vecka nu har jag haft SHF, sambohund fritt=) hehehehhe....min sambo drog till underbara Thailand för en treveckors semester/träning och min kära lilla Elsa bor hos min mamma under tiden då jag inte kan ha henne när jag jobbar. Veckan har innehållit en väldig blandning, jag har sovit en massa, träffat familj och vänner, tränat, jobbat och pluggat (för lite).
´
Igår efter att jag varit hos mamma och hälsat på Elsa som jag saknat massor åkte jag hem till Saga och familj=). Där var det full fart med grillning och eftersom det var bra väder satt vi ute till strax innan melodifestivalens början. Under melodifestivalen ordnade vi ett poängsystem och när vi räknat ut våra poäng tillsammans var våra favoriter Malta, Portugal, Island och ....en till var det men minns ej....det gick dock inte så bra för våra favortiter förutom Island förstås. Vi var inte så nöjda med Norges vinst men jag antar att vi ska stötta vårt granland.

Snart ska jag till jobbet..nästa vecka måste jag dra ner tempot lite och plugga för snart ska en hemtenta skrivas...

Milla, nyfiken på hur det gick för dig att rida igår?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar