fredag 29 maj 2009

15 år och byxmyndig...


Klara här* ja jag skrev ju aldrig igår då min käre lillebror faktiskt blev både straffmyndig och byxmyndig...heheh..inget som jag egentligen vill tänka på heheh...men ett stort GRATTIS! Själv ska jag få gratta honom lite mer imorgon. Med mig ska jag ha min present som jag tycker blev asbra..kan ju inte säga nu vad det är men jag kan avslöja det efter morgondagen...
Idag har jag pluggat som fan med Å och K från klassen. Vi har varit här i Årsta och haft det trevligt med fika stunder och ätit fantastiska muffins som K bakat. Skulle ha jobbat ikväll men så blev inte fallet.

På söndag kommer min/mina älskling/älsklingar hem ÄNTLIGEN. Saknar liksom min familj. Så nästa vecka trots massa plugg och jobb ska jag försöka umgås och ha det mysigt med mina kära=)

Ser fram emot en förhoppningsvis underbar sommar och om en vecka från nu har jag sommarlov och läst ett helt år på högskolan=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar