måndag 25 maj 2009

Im so happy!

Klara här* asså jag vet ju att vi svenskar pratar väldigt mycket om vädret men det är nog liksom en överlevnads strategi. Idag var det SOL och jag har SOLAT! Jag mår så bra av sol och min kropp bara älskar solen. Jag och solen passar mycket bra ihop, typ själsfrände=) Låg tillsammans med Å utanför skolan i Sköndal, en jättevacker plats med stor äng precis vid vattnet. Det var för härligt, så härligt att vi "råkade" skolka. Fast till mitt försvar gick vi faktiskt första timmen men skolkade de två sista timmarna. Det var liksom skittråkig föreläsning kontra underbar sol, hade inget val direkt....eller hur?!!

Imorgon ska jag på cellprovtagning...lite läskigt....fick ju en tid för 1,5år sen som jag missade och nu äntligen fick jag en ny (som jag hade tänkt boka ja i ca 1,5 år). Jag får hoppas på att jag inte har någon cellförändring...men svaret kommer inte förrän om typ 6 veckor...

Imorgon efter cellprovtagningen ska jag till mamma och hälsa på ELSA=)...jag ska leka såååå mycket med henne.

SOL SOL SOL
SOL SOL
SOL
(fin dikt va)

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar