söndag 1 mars 2009

Lucky number seven!


Klara här*Fyrtal i sjuor fick jag i går när vi satt in på natten och spelade poker, ett gäng på födelsedagsfesten jag var på igår! Efter det var jag såklart tvungen att spela på nästa hand med en sjua och fick in en triss=) Dessa återkommande sjuor har förföljt mig under hela mitt liv och det är ganska komiskt.
När jag var yngre, som ni alla säkert kommer ihåg, skulle man skriva in sig i kompisars kompisböcker. Då skulle man veta vad ens bästa eller favorit...var på allt var. Det var då jag bestämde mig för att mitt lyckonummer skulle vara Åttan, då det var/är den finaste siffran! Sjuan däremot tyckte jag var ful och ville inte ha något med den att göra i princip. Så på alla tävlingar, lotter osv har jag alltid med nummer åtta, men det är ALLTID nummer sju som vinner när jag spelar. Vilket betyder att nummer åtta absolut inte är mitt egentliga turnummer utan sjuan...det har tagit mig många år att komma över detta hahahahah....Lucky number seven!
Hade iallafall kul igår. Fick i mig en hel del rött vin som jag annars inte dricker så ofta, vilket betyder att jag inte har så kul idag...blä...och ska dessutom till jobbet strax...den perfekta söndagen...NOT....!!! Ser fram emot en ny vecka!
Puss å kram

1 kommentar:

  1. Hej Klara!
    Fin blogg du har : )
    Tack för senast, och du hade verkligen tur med dina 7:er : )

    Kramar från mig och hoppas vi ses snart!

    www.mrsciavla.blogg.se

    SvaraRadera