onsdag 29 april 2009

Tuff tuff....

Klara här* Jag säger då bara det, clarityn är den bästa tabletten=) Igår höll mina ögon på att hoppa ut pga av att det klia som f*n, idag efter en tablett var det ingen fara alls. Varje år glömmer jag bort att jag faktiskt blivit allergisk de senaste åren...jobbigt....men tack vare det lilla vita runda underverket behöver jag inte gå runt med knall röda ögon.

Imorgon är det valborg och jag ska faktiskt ta tåget över till Kumla där min pappa bor (inte på anstalten utan i staden). Vi har inte setts på 2 år så det är väl dax. Anledningen till att jag åker just nu är för att jag har en gamal släkting som fuller 90 år på lördag. Jag blev då tvungen att väla att antingen åka på släktfest eller närvara på tre vänners 25-års fest. Det var inte ett lätt beslut...men jag får helt enkelt svika vännerna...det som ska bli askul är att åka motorcykel. Min farsa har alltid haft en och vi åker alltid när jag besöker honom. Det känns verkligen underbart att sitta där bakom, luften vinar förbi och man känner sig så fri=) tur har jag att min sambo just nu håller på att ta motorcykel körkort hehehehhe....mamma tycker inte det är lika kul hehehh...

Så nu kommer jag inte blogga på några dagar då min käre far inte äger någon dator (vad ska vi ta oss till med den äldre generationen hahahah)?

Ha en riktigt härlig valborg, Angelica, Milla, Saga och Olivia. Och självklart allas respektive och alla andra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar