måndag 13 april 2009

54:an

Klara här* Underbar lördag hade jag. Först var vi på Elsas utställning som gick jättebra. Sedan tog jag och min sambo en långpromenad med Elsa i solen längst med Årstaviken och Elsa doppa tassarna för första gången och älskade vattnet=) hon ville inte där ifrån...sedan fick jag ett samtal av Åsa. Hon ville hitta på något och eftersom dagen nästan kännts som sommar kom jag och tänka på medis. 54:an på medis har ju öppnat uteserveringen=) vi åkte dit och fick tag på ett bord mitt i solen och det var undeeeeeerbart!!! Tyvärr glömde jag solglajjerna så jag fick sitta och kisa men det var lika härligt ändå. En stor stark blev det, och lite vin när vi sedan åkte hem till mig då det blir ganska så kallt när solen försvinner...

Nu när jag har ledigt en hel dag är solen borta, typiskt. Hade verkligen tänkt att passa på och få njuta lite...jaha det blir nog en rensning bland alla vinterkläder i garderoben istället. Ut med vinterkläderna och in med vårkläderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar